Du saknar flash eller har fel version

Hitta din bostad i Södertälje

I Södertälje finns småhus, bostadsrätt
och hyresrätt.
Om du vill bygga nytt
ställer du dig i tomtkön.

Externa länkar i nytt fönster

Kommunen planerar att bygga 2 500 nya bostäder.
Det byggs småhus i hela kommunen.
I Södertälje finns lägenheter med billig hyra.

Kommunen bygger bostäder nära vattnet,
i centrum och på landet.

Här finns bostäder

På sidan
pågående bostadsprojekt
hittar du information
om nya bostäder i kommunen.

I tomtkön hittar du tomter och småhus,
som kommunen säljer.

Hjälp när du vill bygga

Vill du bygga nytt eller bygga till?
Då hjälper Bygglovavdelningen dig.
Vi hjälper dig också med tillstånd att få riva hus,
rivningslov.
Det finns särskilda regler om
att bygga vid stränderna.
Du hittar dem under rubriken Strandskydd.

Sidan senast uppdaterad: den 16 december 2009
Kontakter för denna sida
Jessica Söderström
Kommunikationssamordnare, Samhällsbyggnadskontoret

Adress
Campusgatan 26
Södertälje kommun, 151 89 Södertälje

Telefon
08-523 039 32

E-post

Ansvarigt kontor

Samhällsbyggnadskontoret

Kontakta Södertälje kommun
Tjänster
Hitta rätt
Sök på sodertalje.se

Telefon
08-523 010 00 (vxl)

Fax
08-523 046 05

Besöksadress
Campusgatan 26

Postadress
Södertälje kommun
151 89 Södertälje

Org-nr 212 000-0159

E-post
sodertalje.kommun@sodertalje.se

Pressrum

Sök på sodertalje.se:



© 2008 Södertälje kommun Om Webbplatsen

För dig som arbetar inom Södertälje kommun Personalingång