Samordningsförbundet söker utvecklingsledare

Bild på logotyp för Samordningsförbund

Nu söker Samordningsförbundet en utvecklingsledare som ska utreda, initiera, leda och stödja utveckling inom förbundet. I uppdraget ingår också att lokalt, regionalt och till viss del nationellt nätverksbygga och omvärldsbevaka.

Samordningsförbundet är en medlemsägd organisation bestående av fyra parter: Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, Region Stockholm och Södertälje kommun.
Förbundet är en egen juridisk person och leds av en styrelse som består av förtroendevalda och tjänstemän från de fyra parterna.
Förbundet ger en möjlighet att skapa flexibla, effektiva och lokalt anpassade samverkanslösningar som ett komplement till parternas ordinarie
verksamhet.

Utvecklingsledaren driver tillsammans med förbundschefen arbetet för att utveckla och stödja samverkan mellan medlemmarna. Låter detta intressant så kan du söka denna heltidstjänst nu - sista dag för ansökan är 21 feb.
Läs mer och ansök via denna länk.