Semestervikarier inom vård och omsorg

Är du 18 år och brinner för att hjälpa andra och göra skillnad. Tycker du om att jobba självständigt men fungerar också bra i grupp. Då vill vi gärna att du kommer till oss och blir vår semestervikarie!

Att arbeta som timvikarie och sommarvikarie innebär att du kommer ersätta ordinarie personal. Du har din placering på något utav våra äldreboenden, hemtjänstgrupper, nattpatrull, gruppboenden/service boende inom LSS eller Mobila Teamet.

I arbetet ingår hjälp med personlig omvårdnad. Stödet du ger utgår alltid från varje brukares/boendes individuella behov och önskemål. Hushållssysslor, fritidsaktiviter och hjälp att vidbehålla sociala kontakter kommer också att ingå i dina arbetsuppgifter. Social dokumentation ingår i dina arbetsuppgifter.

Arbetstiderna kommer att vara schemalagda på dag, kväll, helg och natt.

Läs mer och ansök via denna länk