Nu invigs Brunnsängs nya konstgräsplan

Lördag 16 maj inviger Södertälje kommun den nya konstgräsplanen på Brunnsängs Idrottsplats tillsammans med Brunnsängs idrottsklubb och Syrianska FF.

Kom och se Brunnsängs IK:s ungdomar spela matcher under hela dagen med start klockan 10.00. Dessutom arrangerar Brunnsängs IP många roliga aktiviteter under dagen, såsom hastighetsskjutning med fotboll, chokladhjul, kastgren, tipspromenad och lotteri, kiosk, grill, mm.

Klockan 12.45 kan du träffa spelare från Syrianska FF:s lag i superettan som tillsammans med Bo-Håkan Stockhaus från Kultur- och fritidsnämnden officiellt inviger planen.

Anders Siljelöf, enhetschef, 08-550 228 62